marți, 29 iunie 2010

The Doors

Cum a plouat foarte mult în ultima vreme, am avut şi eu timp să stau in casă, să mă uit la filme, să mai citesc ceva - ştiţi voi, leneveală maximă. Aşa că zilele trecute am dat peste un film minunat din 1991, povestea celei mai faimoase şi influenţabile formaţii a anilor '60, The Doors, dar şi a lead-singer-ului lor, şi anume Jim Morrison.
Filmul se cheamă chiar "The Doors" şi vi-l recomand cu cea mai mare plăcere.
Dar nu acesta este scopul postării, ci superba muzică a acestora, pe care din păcate nu am ascultat-o până acum. Plecând de la cele mai faimoase melodii ca "Break on through" sau "Light my fire", până la melodii de care nu am auzit niciodată, am ascultat toată discografia acestora şi pot spune cu înverşunare:
"Doamne, ţi-o dăm pe Lady Gaga, dar dă-l pe Jim Morrison înapoi!"


Un comentariu:

  1. Misto:D! Ma bucursa vad ca mai exista oameni care asculta The Doors..eu am trait cu muzica lor in copilarie..asta datorita faptului ca am fost inspirata de parintii mei!

    RăspundețiȘtergere